#142 måndag.

Och ingen praktik idag, då min sjukdom bestämde sig för att säga ifrån idag.. Den har varit bra riktigt länge faktiskt bara medicinerna som "förstört" för mig istället, men aja mitt onda går över så småning om. 

Sitter iallafall nu och kollar på "game of thrones" nu och äter frukost, blev en smoothie och en äggmacka, gud så gott.
Men tänkte avrunda detta nu, åker till mamma idag också och tänkte då göra om hela designen från grunden, så den blir ny och fräsch. Men jag skriver här senare, tänkte även slänga upp bild på de senaste inköpta sakerna.
Ciao:*
/bästa serien




Jag har frågestund på bloggen nu. Det skulle vara så himla snällt om du kunde ställa en eller till och med flera frågor. Kram! :D

2014-04-28 kl 19:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback