#227 söndag, sista augusti

Och jag har jobbat min sista arbetsdag på de ena jobbet idag.. Valde intr själv att gå men hade inget val, mer än så tänker jag inte skriva här.. Men är otroligt besviken på den handlingen.

Men har iallafall hotellet kvar så någon inkomst kommer jag ha. Ringde vårdcentralen förut idag så dem ska ringa imorgonbitti vid 8.20 då ja fått nageltrång sen jag slog i tån och (detaljerad äcklig info!!) pga min sjukdom och mediciner suger allt som har med att läka så ist för att försöka läka det som skedde och "reparera" har det blivit ett nageltrång och en sjukligt smärtsam tå som vätskar, varar osv vid springan mellan tå å hud, ush.

Så hoppas på att få komma dit redan imorgon så dem kan göra något åt det för det gör så ont så vill bara typ amputera hela foten!

Men har inget mer att skriva, så ska avrunda och sova då jag är så trött som jag alltid är då jag jobbat.
Ciao:*
/avslutsfrullen på jobbet idag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback