#280 oppsi.

Bloggen har hamnat åt sidan, men anledningen är helt enkelt att som säkert de flesta vet, i hope. Så har ju Telia blivit attackerat/nedstängt eller vad de nu va, och självklart så har ju vi Telia för vårt nätvärk så har inte kunnat komma in på wifi så har jag då använt upp mitt internet på mobilen och då gick det inte att blogga helt enkelt.

Men har ändå inte hänt något spännande i livet mitt. Legat hemna haft ont i knät, ska nog kolla upp det under nästa vecka och hoppas att det inte är något men har min lilla fundering av vad de skulle kunna vara..
Imorgon står jobb på schemat så 15-20.00 blir det att stå i repan, men ska bli skönt behöver pengar..

Men nog om det, ska avrunda detta inlägg, släcka lampan och sova men skriver mer imorgon, så nu när internet är tillbaka (förhoppningsvis) ska jag ta tag i bloggandet.
Ciao:*
/min älskling.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback