#29 1 dag kvar.

Sitter i skolan och vill bara hem.. Är hela 50min kvar till lunch nu när jag sitter och skriver detta, och håller på att dö av hungernöd redan nu och gjort det i typ en halvtimma. Har två frukter i min väska men dem måste jag spara till sen då jag ska och möta L, eftersom de är lunch vid 11 och kommer inte hem förrän vid sju halv åtta som tidigast så behöver lite frukt då för att fylla på magen som lär vara skapligt tom.
 
Känns förövrigt sjukt att jag ska och möta världens underbaraste vän nu igen, inte länge sen vi sågs, jag åkte till henne den 27:e december och nu två månader senare kommer hon till mig. Sen åker jag kanske upp till henne i maj igen och hon kommer hit med E, S och J i juli så blir att ses varannan månad då, vilket är underbart då vi annars setts en högst två gånger per år och då sammanlagt kanske 2veckor, högst 3.
 
Men nu ska jag avsluta detta inlägg för att fortsätta sitta på lektionen och inte göra något. Då vi har tandem igen, och det är så fruktansvärt segt.
Ciao:*
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback