#275 im trying

Nejmen rubriken va nå random. Men aja, de ja mena va att ja försöker försöker försöker att hålla igång bloggen men det är höst snart vinter och jag har börja komma in i min årliga höst/vinter depression. Som utgör att jag har ingen ork är trött konstant och kan sova hur mke som helst.
Ett exempel är när jag la mig vid 22.00 och sov till 9.30 ca. Är vaken äter frukost osv, blir döddstrött vid 13.00 lägger mig och sover till 17.30 och lägger mig sedan vid 22.00 igen och somnar direkt och sover hela natten. 

Och allt detta gör mig less, vill begrava mig och gå i idre och vakna upp i vår igen som björnarna. Samt att jag inte jobbar eller går i skolan gör mina dagar ännu tråkigare och ja dör halft här hemma.. Hemskt är de när denna tid på året kommer när all min ork bara försvinner..

Behöver vinter soliga vinter dagar, behöver ljus för att slippa min vinterdepp en stund iallafall.. Därav bloggar jag så sällan för inspon finns inte, lusten finns inte och orken är som bortblåst..
Men ska försöka hålla bloggen vid liv så
mycket som möjligt!
Ciao:*

/text tagen från 1177.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback