#218 vad har hänt sen sist?

Insåg idag att jag faktiskt inte bloggat på hela 13dagar, och ber om ursäkt för det. Galet att jag faktiskt ens
har besökare kvar på bloggen. Har alltså ett par riktigt trogna bloggföljare.
Men iallafall vad har hänt sedan sist? Jag och L hyrde en bil och köre en roadtrip ned till Göteborg och spenderade två nätter på hotell. 
Sedan har jag ju börjat jobba igen, men har långledigt nu för att umgås med L så mycket som möjligt innan hon åker hem den 24, så vi har iallafall 9dagar kvar tillsammans. 
 
Just nu är vi även hemma själva i huset hos mamma och är hundvakt då dem är på semester i Skåneland, så det är skönt att bara få lata hemma och göra allt i vår egen tackt och som vi känner. 
Men iallafall tänkte köra på lite bildbomber framöver från Kos och från vår lilla tripp till Götet.
 
Men ska avrunda nu och skriver något mer inlägg under dagen, förövrigt så blir det shopping på söndag eller
shopping och shopping. Ska ut på skojakt inför hösten, vet redan vilka jag vill ha. ska bara hitta dem också haha.
Ciao:*
/Bästa bästa vännen!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback