#288 Christmas gifts 2014

Här kommer ett inlägg med bilder på mina julklappar, tänkte även slänga upp ett inlägg
senare idag med lite bilder från julafton, och imorgon kommer ett inlägg upp med det
jag fick med mig hem igår efter att kollat mellandagsrean.
 
Vad jag fick i julklapp från VÄNSTER: Morgonrock, hudvårdsproduket som luktar vanilj, 
plattång från Babyliss, chokladkaka och pengar, en blus, linne med djuprygg, linne med
"mönster" upptill, peplum linne,långkjol, belgiskvåffeljärn + pengar & en väst som ej är med på bild.
 
 Morgonrocken
Hudvårdsprodukter med vaniljdoft
Plattången, perfekt för lockar också.
chokolate och pengar
Blus
Linne med djuprygg
Linne med "mönster" upptill.
Peplum linne
Svart långkjol
Våffeljärn för belgiskavåfflor.
More money
Västen, så go.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback