#264 "When you said your last goodbye I died a little bit inside"

Jag har försökt att blogga, flera gånger om.. Men sen inser jag att det inte finns något intressant att skriva..

Alla dagar är den andra lik, för mycket som snurrar i mitt huvud, inget jobb och slöar hemma. Men ska iallafall försöka, försöka att ta tag i bloggen men jag kan inte lova att de blir så. Och blir det inte så stänger jag ned den.

Men vad har hänt sedan senast då? Jo det är kaos i mitt ena "hemma", mer än så behövs inte skrivas här. Har köpt en ny klänning som är tänkt till nyår men även andra tillställningar, ska visa er sen framöver.

Jag har även bestämt mig för att börja med "challenges" i min blogg, någon kommer nog upp redan i veckan.

Men de bästa som händer denna vecka är att min bästa F kommer ner till Sthlm, så på sön eller mån ska vi ses!! Evigheter sedan sist då vi bor ca 70mil ifrån varann och senaste gången vi hade kunnat ses bråkade vi.. Men är glad att vi löst allt och att jag har denna underbata människa i mitt liv!

Men nu ska jag avrunda, Ciao:*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback