#236 förbokning av Iphone 6 och plus.

Igår kväll eller snarare natt var jag vaken då jag inte kunde somna. Så startade upp datorn och kikade runt lite
så slog det mig att vid 00.01 skulle ju förbokningen av nya Iphone släppas, så klickade in på Halebon, Telia, Comvig, Tele2, Tre och Telenor för att kolla och det var de sjukaste haha.
Det var världens köer på alla men värst var nog Halebop och Tre var till och med överbelastat så man kom inte in på deras hemsida.
Det är galet vilken uppståndelse det kan bli pga en mobiltelefon. 
Nedan kommer några bilder så ska ni få se, men själv ska jag avrunda detta inlägg och äta frukost, och skriva
här lite senare idag igen.
Ciao:*
/COMVIQ
/HALEBOP
/TELIA
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback