#217 borta bra men hemma bäst

Och som rubriken säger så är det så sant. Vart hemma i 4dagar nu men bara en fjutt på onsdagen, och det är så himla skönt att vara hemma igen. Att få sova i sin egen säng, att kunna dricka vatten ur kranen att kunna äta "hemma mat" som jag saknat det efter två veckors restaurang besök.
 
Har iallafall otroligt mycket bilder som tagits där nere, men innan jag börjar slänga upp dem här så ska jag rensa mappen och enbart ha kvar de som är bra och inte 500kopior av varje bild haha.
Men iallafall vi mår bra, slöar som tusan. Är just nu hemma hos mamma och har hand om djuren då resten av familjen är på weekend kryssning, så ikväll ska vi även lycksa till det med kräftor och räkor till middag, ska bli så himla gott!
 
Men tänkte avrunda nu, men nu vet ni att jag lever iallafall och att det kommer komma bilder snart och nu när jag fått vila ordentligt ska jag snart ta mig ann bloggen ordentligt igen.
Ciao:*
/bild från sista kvällen nere på Kos.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback