#221 The Urban Project

Blev en långdag i Stockholm igår med spring från affär till affär för att hitta de
perfekta skorna nu när det kommer bli lite kyligare och inte sommarväder längre.
 
Men efter många om och men så hittade jag de perfekta skorna som fick följa
med mig hem så längtar tills de kan börja användas.
Vi kollade även på bio på kvällen på filmen "förr eller senare exploderar jag"
och den finaste filmen jag sett på senaste.
Hade läst boken innan och filmen förstärke även boken nå kopiöst, så det är en film
som är så himla sevärd. Och grät verkligen floder under filmen, och det brukar jag
inte göra på bio, kanskeen tår här och där men nu va de rena amazonas floden.
 
Men har iallafall lite andra bilder som ska upp på bloggen på saker som köptes under
Göteborgsresan och även de som köptes utöver skorna igår. 
Så de kommer upp i ett eget inlägg lite senare.
Ciao:*
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback