Bildbomb från Göteborg.

Tänkte att jag börjar med Göteborg då det var en kortare resa och alltså mindre bilder så lär kunna klämma in allt i ett inlägg. Men iallafall på tisdagen 5/8 vid 06.00 tog vi bussen mot Nyköping för att äta frukost och sedan hämta ut bilen på statoil vid 08.00 och börja vår tripp till Göteborg med ett bestämt stopp-Gränna.
 
Och stoppet i Gränna blev av men blev även ett i Jönköping då bilen inte ville funka utan när vi åkte på motorvägen tappade vi fart och kom ner i 60km/h och stannade då på en ficka vid vägen och nästa gång vi testade kom vi upp till 40km/h, så fick åka tillbaka till Jönköping för att återställa batteriet? haha.
 
Men väl framme efter 8timmars resa checkade vi in på Scandic no.25 (Vilket jag inte skulle rekommendera att bo på) och sedan drog vi till Nordstan för shopping. och på kvällen blev det middag på Bryggeriet på Avenyn, och där efter en sväng in på rosébaren för att glasrosé för mig och en öl för L

Dag två bestod av Liseberg och satan vad kul vi hade och den nya karusellen är den roligaste jag någonsin åkt!!
och sedan dag tre var det hemfärd med stopp i Ulricehamn, Borås och Jönköping för shopping samt Söderköping för en varsin stor glass på Smultronstället. 
Men här kommer bilderna.
 
DIT RESAN-DAG 1
 
 
LISEBERG-DAG2
HEMFÄRD
 
Bilder från all shopping kommer upp efter söndag isamband med det som handlas i Stockholm då.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback