#278, i'm back.

Så vad har hänt sedan sist? Tar enbart de lite "större" händelserna. Så min lillebror fyllde 15år så vi syskon bjöd honom på bio- Hunger Games-Mockingjay så bjöd vi honom även på middag och blev bjuden på mat och den maten blev på PizzaHut. 
Sedan så har summerburst biljetterbokats och hotell i Sthlm mellan 12-14juni så blir vi tjejer som var i Kos i sommras plus Josse som skulle åkt med men kunde inte. Så det ska bli riktigt roligt.
 
Var även hos en arbetsterapeut pga min reumatism, så vi pratade om de mesta och fixade även ett par skenor som jag ska ha när jag sover... Vilket inte alls går så bra, ska ha på båda men har bara på ena och sen så vaknar jag mitt i natten och drar av mig den för det är så obehagligt.. Så får se hur det kommer gå.
 
Så var även min bästa Leila nere i Sthlm med sin mamma under en weekend så på lördagen åkte jag och mamma upp till Sthlm och umgicks med dem. Så blev att glo i affärer, fika, dricka bubbel på hotellrummet, ta ett glas vin på en bar innan middag. Så åt vi middag på Sthlm Tapas i Vasastan (REKOMMENDERAS STARK), därefter åkte vi till Icebar och var där innan vi åkte till Söder och tog nå glasvin på en bar där innan det bar till hotellet igen och vi avslutade vår kväll.
Gjorde även illa mitt knä när vi var där, så vi fick hålla på att linda det och massa.. Fortfarande problem när jag går och så, så släpper det inte snart får jag väl besöka vårdcentralen.
 
Men här kommer lite bilder från tiden bloggen vart nedstängd.
(KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DEM STÖRRE)
 
Födelsedag och lite annat.
 
Summerburst + hotell
 
Stockholm
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback