#279 vad som finns på min önskelista

 
 
1. SMINKBORSTSET: Behöver verkligen nya sminkborstar, allt från foundation till ögonbryns sminkborste.
Så lika bra att passa på att önska sig det i julklapp då. smink borstarna på bilden finns HÄR och HÄR.
Även andra budget tips: HÄR och HÄR, samt några lyxborstar också: HÄR och HÄR.
 
2. SELFIESTICK: Perfekt ju när man ska ta bilder på avstånd, t.ex. när jag är utomlands, för jag har typ skräck för att lämna ifrån mig mobilen till någon, tänk om den tar telefonen och springer liksom?!?! Den på bilden finner ni HÄR 
Budget alternativ, HÄR och HÄR. Lyx alternativ HÄR och HÄR
 
3.PENGAR: Behöver pengar då jag inte arbetar mycket alls och kommer inte kunna få stöd från arbetsförmedlingen förrän slutet på jan. Så vill ha pengar så jag kan få göra mitt hår ljusare, så jag någon gång
kan nå mitt mål att bli blond.
 
4. MYSDRESS/MJUKISKLÄDER: Nu när vintern kommit fast ja utan snö så vill jag ha en mysdress att ta på mig
med ett par varma goa sockar till, så det finns även med på min önskelista. Toppen och byxorna ovan hittar ni HÄR.
Budget finner ni HÄR och HÄR och lyx HÄR och HÄR.
 
5. KLÄDER: Det är något jag alltid önskar mig, då jag älskar kläder och att få nya är de bästa som finns. Har verkligen alltid gillat det enda sen jag var liten, när jag var 3kns? Blev jag överlycklig och körde en liten lyckodans för jag fick kläder haha.
Kläderna på bilden finner ni, HÄR, HÄR och HÄR.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback