#287 söndag.

Ligger nedbäddad i sängen och ska strax sova. Har idag varit i Nkpg och kollat in rean, fick även med mig en sak hem som jag tänkte visa imorgon. Ska även visa my christmasgifts då som jag lovat i evigheter...

Men nog om det, igår var jag på 50års kalas sedan gick jag och mötte E som skulle sova hos mig, men väl vid affären hämtade E och E upp oss så åkte vi hem till my friendo och drack lite rosé och hade en supermysig kväll. Haha va fullt de blev med alla "E", men alla heter något på bokstaven så, så kan de bli.
Så vid 11 tiden vandrare jag och bestie hemåt i kylan, var verkligen sviiiin kallt ute...
Men väl hemma bäddade vi ner oss i sängen snacka lite skit innan vi släckte lampan.

Ska avrunda inlägget nu och bloggar mer imorgon, är så himla trött..
Ciao:*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback