Frågor och svar, tidsinställt.

Hejsan, slänger upp ett litet inlägg med frågor och svar som ni kan läsa om någon kikar in här idag under
julafton. Och om ni ser detta, GodJul och ha en bra dag.
BTW, inlägget gjordes igår.
Ciao:*

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? -  Livia, Lydia eller typ Melanie.

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? - Kärlek utan sex

3. Vilken var den senaste filmen du såg? - "You're not you"

4. Har du bra självförtroende? - ibland, ibland inte.

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - Ligga på en strand i ett varmt land.

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? - En roadtrip i USA, gifta mig rikt;) , jobba utomlands.

7. Beskriv ditt drömutseende.. - Adriana Limas utseende alltså, to die for.

 
8. Skriv namnet på någon du ser upp till - jag vene:o

9. Någon du har kysst - :*

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - japp

11. Den du senast sov över hos - haha minns tusan inte..

12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Elin

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - ahrå, annars hade jag väl inte haft den?

14. Vad väljer du, godis eller chips? - Chips.

15. Pinsammaste minnet från skoltiden? - Leggings, linne, munkjacka, söndertrampade uggs, miniögonbryn och min bästevän.

 
16. Hur uppvaktar man dig? - Beror ju på.

17. Har du rykten efter dig? - inga speciella vad jag vet.

18. Din absolut sämsta egenskap? - Att jag har dåligt tålamod kan gå från 0-100 på 0.01sek

19. Din bästa egenskap? - Är glad, och ställer upp för mina nära.

20. En låt du är beroende av? - just nu ingen speciell.

21. Vad stod det i ditt senaste sms? - ''hade blivit asarg"

22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö?- hm min bästa Leila!

23. Kan man vara vän med sitt ex? - Jodå.

24. Har du kysst en kompis? - haha ja

25. Hur ofta dricker du alkohol?- beror på.

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Droger är sämst, och att hålla på med sån skit är bara så jävla puckat.

27. Vad hatar du? - lögnare, falska människor, otrohet och folk som tror sig va något. Och folk som lägger sig i mitt liv och snackar, tar förutfattade slutsatser fast dem BARA vet mitt namn, och knappt det, ush för er.

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - nix inte nu, hade nog kunnat ha de förr.

29. Vad handlade din senaste dröm om? -  Haha, de var den sjukaste. Mina vänner Elin och Freja var med i den och vi var på nån marknad så stötte vi ihop med *&*(inga namn nämnda), och blev typ bestfriends, haha det sista skulle liksom aldrig ske, no way. Så jävla fuckat.

30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - Inget jag tänker skriva ut. Nej faktiskt inte, då jag vet att det blivit såhär pga mediciner som "förstört" min kropp och jag iprincip inte kunnat göra något åt det.
Men har slutat med medicinen nu, så 2015, nu jä*lar!!

31. Hur lång är du? - 165

32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Jag gillar EGO hoho

33. De bästa svenska skådespelarna? - Hmm.. tycker om Skarsgårdbröderna framför allt Bill och Gustaf.

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? -Twilight tror jag, men gillar även Harry Potter:)

35. Ditt humör för tillfället? - AS trött bara.

36. En vacker person? - Mina friendos är vackra, Leila, Elin, Freja, Evelina, Nathalie osvosv.

37.Har du instagram? - japp, rossanatiidblad@insta

38. Vem kramade du senast? - min moster.

39. Vem träffade du senast? - Mamma.

40. När slog du dig senast? - i förra veckan.

41. Någon du vill träffa? - Leila och Freja iallafall, för dem är svårt att träffa ofta<3

42. När grät du senast? Varför? - I veckan som var, för min lillebror hamster låg död i buren och jag hittade den lilla, ush är så blödig och älskar djur så sånt är asjobbit.

43. Sminkar du dig varje dag? - nej.

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Jag är väl lik dem båda personlighetsmässigt, men vad det gäller utseende så är det mamma.

45. Är du helsvensk? - Ja.

47. En artist du inte gillar? - Amanda Jensen.

48. En artist du gillar?- gaah hatar sådana frågor, jag vet tusan inte.

49. Vad är det bästa som hänt dig? - Min familj-släkt och mina älskade vänner!

50. Vad vill du bli när du blir äldre? - Haha jag räknas väl till "äldre" då jag valt min framtid eller vad man ska säga. Men jag vill fortfarande bli något inom hotell & turism, flytta utomlands och bli rik;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback