#252 lör-måndag

Hejhej, inte haft lust att blogga innan men ah. I lördags kom somsagt A hit och på kvällen drog vi ned till öltältet och drack gott och hade det trevligt,kom hem strax innan halv ett.
Sen i söndags så åkte jag till Nkpg med pappa och Marie och fick då med mig 3 tröjor till mig åh 2 till mamma från BikBok, världens kap då jag fick alla 5 för 245kr!
 
Men sen så slöa jag resten av dagen, men E kom på kvällen så vi slöa då tillsammans och pratade om allt och inget. Sen så idag har jag bara legat hemma och kollat på serie, och så kom mamma hem från kryssningen så hade hon med sig en parfym och en neccesär till mig, och är så nöjd med parfymen, lycka på de!
 
Men nu tänkte jag avrunda och sova, är så himla trött. Jo juste imorgon ska jag även ta mig till en frissa och se om
dem kan göra mitt hår ljust, cross my fingers, för där kan jag nog få tid ganska snabbt! Men somsagt sovdags men bjuder på bilder på nya tröjorna och nya parfymen.
Ciao:*
/långärmad tröja, bild två är tydligare på mönstret.
/linne med spets nedtill och fladdriga armar och ett basic linne med djuptskuren rygg
/Ralph Lauren parfym med matchande neccesär, även den från Ralph Lauren.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback