#256 jag stödjer bröstcancerfonden

Hejhej, fick hem ett paket idag och i det paketet ligger ett armand som jag köpte
i måndags och nu är det här och det är ett rosa arband med texten "boobs" på och
detta armband kostar 60:- men med detta armband stödjer man bröstcancerfonden
och all vinst som görs på dessa armband går till just bröstcancerfonden.
 
Även om inte du har drabbats eller någon i din närhet så drabbas 1 av 3 kvinnor
per dag och alla i deras närhet, så stödj bröstcancerfonden, köp ett rosaband
eller en hudkräm på apoteket där en viss del går till deras fond.
 
Jag bär mitt rosaband och mitt armband för min älskade mormor som lämnade mig,oss
den 12oktober 2008 och så på söndag har ännu ett år passerat utan henne.
Men jag bär det även för alla som drabbats för att kanske någongång
kunna få ett slut på denna sjukdom.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback