#240 PW på morgonen med mamma.

Har precis satt mig ner i soffan, mamma väckte mig vid 7.40 imorse för att vi skulle ut på en PW med hundarna. Så strax efter åtta kom vi ut efter att ha kopplat vovvsarna, druckit en varsin shake för att få något i magen iallafall och samlat ihop oss och hundarna.
Så blev en runda på 4.5km, men ett bra tempo självklart tog det lite längre tid än vanligt men de är ju för hundarna
ska lukta, kissa osv haha. 
 
Men kom in igen runt nio tiden så har ätit lite frukost nu, och ja nu sitter jag i soffan och bloggar. Sen så blir det att riva tapeter i vardagsrummet då vi ska tapetsera om där och sen bara ha en slölördag.
Men bloggar mer sen och om ca20min kommer inlägget upp om vad jag fick med mig hem igår.
Ciao:*
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback