#242 Bli ljushårig.

I veckan som kommer ska jag upp till Skhlm för att ta en titt i affärer, kanske äta nå gott men även gå in på "klippotek1" som ligger där för jag se ge mitt hår i deras händer, då jag tänkte låta dem göra mitt hår ljust.
Har följt dem ett tag på instagram och nu kommit framtill att dem verkar kunna det där med avfärgning/blondera
hår.
Så ska in och prata med dem om metod, pris, bokning av tid osv. Så snart kommer håret mista sin mörkbruna färg och gå mot det ljusa. Förhoppningsvis kommer jag inte behöva så många sittningar då ja va ljushårig förra sommaren och har sendess färgat håret rött ca 3ggr och brunt 3ggr och när ja blev blond sist hade ja färgat håret varje månad i ca 1.5år med mörkbrun färg och sedan varje månad med svart färg i ca 9-12mån.
Och jag fick det blont på 3 blekningar, en askblond färgning och sedan 2 uppljusningar till efter att ja gjorde håret ljustbrunt igen för ja inte fick det som jag ville.....
Och frisörer har lite bättre grejer och mer koll på hur det ska göras haha.
 
Men ska avrunda nu och spela lite sims innan jag ska sova är helt galet trött. Jo juste var på bio idag också och kollade på filmen "Draktränaren två" såg ettan när den gick för 4-5år sedan så tvåan är ju nästan lite av ett måste 
då;)
Men nu ska jag inte skriva mer, Ciao:*
/Bilder lånade från klippotek1@instagram /www.klippotek1.se
/Bilder från min tid som ljushårig.
 
 
 

skönt att fräsha upp håret :)

2014-09-21 kl 21:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback