#243 måndag.

Har bäddat ner mig i sängen efter att ha kollat på PH. Åkt till pappa idag iallafall, eller han hämta mig vid 12tiden cirka och sen vid två åkte vi till Nkpg för storhandling och ja fick med mig ett par nya skor och tre tavlor hem. Så tänkte visa det imorgon i ett inlägg.

Sen så har jag mestadels bara slöat hemma, haft lite mysmåndag med naturgodis och en snapple i soffan haha.

Imorgon ska jag iallafall till mamma igen, hon frågade om ja ville va där tis-fre morgon då M ska jobba på nån mässa.
Men ska avrunda nu och släcka lampan faktiskt.
Ciao:*
  /kvällen, och ja har världens skönaste trosor!! My little ponny på och köpta på
Top Shop, bästa "mys" trosorna ja köpt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback