#244 bommar igen bloggen med lösenord.

Hejhej, sitter i sängen och har nyss ätit middag, ska fråga pappa om vi kan åka till affären snabbt. Blev super sugen på vindruvor haha.
Men iallafall blev en tur till IKEA förut idag med pappa och Marie så köpte faktiskt med mig ett stort doftljus hem som jag ska tända ikväll och förhoppningsvis äta vindruvor och läsa min bok.
Skulle egentligen blivit Skhlm idag men så blev det inte, varför tänker jag inte ta upp här. Men blir kanske de nästa helg istället.
 
Men iallafall tänkte somsagt som rubriken lyder bomma igen bloggen med lösenord för en tid framöver. Blir troligen imorgonbitti som den bommas igen, för bloggar just nu från mobilen och där är de inte lika simpelt att fixa som på datorn, efter jag uppdaterade min Iphone. 
Anledningen till det är privat och ja de privata skälen vill jag inte ta upp här, och det hoppas jag att ni accepterar.
men skulle du vilja ha lösenordet till min blogg för att komma in på det kan du:
-Skriva en kommentar ikväll så kan du få den.
-Fråga på facebook eller
-Fråga på KIK (rossanatiidblad)
 
Men ska avrunda detta inlägg nu och utföra mission "få pappa att skjutsa mig till affären"
Så hörs vi på bloggen senare, Ciao:*
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback