#245 söka jobb

Hejhej, tänkte slänga in ett litet inlägg. Känner att jag vart ganska effektiv idag, hunnit med att övningsköra och
nu ikväll sökt jobb, så håller tummar och tår att något ger ett positivt svar.
 
Men har även pratat med min kära A idag, och nu är det bestämt att vi ska ses i helgen så på lördag kommer
hon hit och på kvällen ska vi på Oktoberfesten som är i vår lilla håla, så då är det öltält, alkohol, mat och live musik så det ska bli förskräckligt trevligt rent utsagt.
Saknar min kära otroligt mycket iallafall, evigheter sen vi sågs senast så ska bli otroligt välbehövligt.
Men blir inget Skhlm i helgen då, men kanske blir nästa vecka då istället då jag ändå är arbetslös nu.
 
Men nu ska jag avrunda detta inlägg och dricka en kopp te och invänta paradise hotel.
Bloggar mer imorgon, eller kanske ikväll.
Ciao:*
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback