#293, nyårslöften 2015.

Bli fit, börja träna få en pang kropp.
Haha nejmen ska ta tag i träning och kost nu, fast starten blir ej förrän vi
har flyttat i slutet på jan-början på feb.Då mina träningskläder nu ligger nedpackade
och allt annat i mitt rum ska också packas i kartonger så ja.
Men ska iallafall ta tag i de, få en snygg kropp, vältränad men inte massa massa muskler
men man ska se att dem finns där & ska bli av min mina "kortison kilon" som jag fått av
medicinen under åren jag ätit den.
 
Spara massa pengar för utlandsresa och lägenhet.
Har ju inget jobb men kommer börja få pengar från a-förmedlingen nu så ska spara större
delen av dem för att jag och madre ska utomlands någon gång i år eftersom jag fyller 20,
så måste ha pengar så jag kan göra saker.
Sen så ska jag spara så jag snart kan flytta hemifrån, vill ha en hel del money när jag flyttar
så jag vet att jag kan köpa sådant som behövs t.ex. möbler. Hoppas på att få jobb i år också
så jag kan spara på och flytta under 2016, då lär ja ha ordentligt med pengar.
 
ALLA BILDER ÄR LÅNADE FRÅN WE<3IT.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback